Frivillige

Vil du også være med – gøre en forskel og være en del af arbejdet omkring Tune kirke?

Så er DU mere end velkommen!

Langt de fleste aktiviteter omkring kirken kunne slet ikke lade sig gøre uden hjælp fra frivillige.
Derfor sætter vi alle vores frivillige meget højt, og gør hvad vi kan for, at det også er attraktivt og hyggeligt at være med.

Som frivillig kan du:

• Søge om at blive besøgsven
    • Være hjælper ved arrangementer
    • Donere dine håndarbejder, garn eller stof til Mandagsklubben - til salg ved Julestuen.
    • Donere din konfirmationskjole til kirken som senere udleveres til genbrug
    • Hjælpe kirken med fotos og film
    • Være vært, skuespiller eller højtlæser til arrangementer.
    • Hjælpe med bordopstilling og andre praktiske opgaver i menighedscenteret
    • Være den ekstra voksne, der tager med, når der arrangeres ture for konfirmander mv.
    • Bage en kage til Sognets eftermiddag, Børneklubben eller andre arrangementer.
    • Hjælpe os med it, lyd og teknik
    • Være en ekstrahjælp ved indsamlinger
    • Dele salmebøger ud og læse indgangsbøn i kirken
    • Søge om at starte en ny aktivitet, udstilling eller lign.

Ring eller skriv til vores kirke- og kulturmedarbejder, Henning Teglbjærg på 91563600, e-mail: hht@km.dk
Så vil han guide dig godt i gang.